Скочи до садржаја Прескочи на подножје
  • Творац
    консултације
  • #КСНУМКС
    Гуи Мулленс
    Такмичар

    Здраво свима.
    Добро вече. Имам питање. Ја сам други дан домаћег ЦДС-а (нешто мање од тада. 3000ппм, према тест траци), помешан у пропорцијама протокола Ц. Генерално, осећам се добро, али имам прилично интензивне осећаје повлачења/пецкања око очију и слепоочница. Није да је непријатно, али некако ме брине. Може ли ово бити нежељени ефекат? Да ли неко има искуства са таквом сензацијом?
    Свака помоћ се цени.
    Хвала и поздрав из Холандије,
    Момак

Преглед 2 одговора - од 1 до 2 (од укупно 2)
  • Аутор
    Одговори
  • #КСНУМКС
    Рама
    Супер администратор

    Хеј човече

    То може бити.

    Смањите дозу и додајте Протокол Е.

     

    #КСНУМКС
    Андреас Калцкер
    Супер администратор

     Обично првих дана када ЦД-ови почну да раде можете осетити промене на неким деловима тела, то није лош знак. Заправо је супротно јер хлор диоксид делује, само ако сензација потраје након 7 дана, могло би се десити нешто друго, али у сваком случају нисмо имали негативног искуства у вези са овом темом.

    Андреас

Преглед 2 одговора - од 1 до 2 (од укупно 2)
  • Морате бити регистровани да бисте одговорили на ову дискусију.