TOPIC: Central Affairs uit Bolivia, interview met Andreas Kalcker

Central Affairs uit Bolivia, interview met Andreas Kalcker 4 dagen 5 uur voor #3059

• C. Serafins schermafbeelding Auteur Onderwerp
  • C. Serafin
De volgende gebruiker zei dank: RosaMa

Gelieve identificeren o Maak een account om aan het gesprek.

Central Affairs uit Bolivia, interview met Andreas Kalcker 3 dagen 19 uur voor #3062

Dit is een paar minuten geleden gebeurd: ik heb de link van hetzelfde interview, hoewel met het YouTube-adres, toegevoegd aan de e-mail van een vriend en, terwijl ze ernaar kijkt, tachán ... 'verdwijnt' voor je eigen ogen.

Net zoals ze eerder de uitstekende video hadden verwijderd waarin A. Kalcker en twee andere artsen aan het praten waren, een van hen dr. Mauricio Acevedo: In de aanbieding: Artsen zeggen over CDS Gepost 11 jun 2020 22:38 door Andreas:
23) "2 Argentijnse artsen praten met Kalcker over CDS. Ze kenden hem niet" https://youtu.be/GTLQGvLnVnw

M. Acevedo en een andere arts namen contact op met Kalcker als gevolg van "de overvloedige positieve getuigenissen die van verschillende artsen uit heel verschillende delen van de wereld"Wat betreft de behandeling van Covid. Deze video was enorm informatief en er kon geen objectievere en meer rigoureuze discussie tussen professionals zijn dan deze. GECENSUREERD? Gezegende Sint Barbara ...

Ik, die nieuw ben bij 'dit' (ik ben in de periode van persoonlijke experimenten), kan deze actie van de zwarte Hand als natuurlijk een bevestigend element van de validiteit / effectiviteit van het product (wanneer de veiligheid meer dan geverifieerd is). Degenen onder u die hier al langer mee bezig zijn, ik denk niet dat deze verwijdering u zal verrassen (ik zie dat u zegt dat het lang duurt), maar het zo controleren, zo schaamteloos, door mijzelf, is een schok... wat een shit La Cosa! Voordat ik dacht dat het niet zo kon zijn, "zo overdreven" ... Kom op, nee.

Alstublieft, iemand heeft een andere link waar deze video kan worden opgehaald? (die uit het gesprek met de twee doktoren) Ik zou het erg interessant vinden om het terug te krijgen.

Bedankt en vriendelijke groeten,
RosaMa

Central Affairs uit Bolivia, interview met Andreas Kalcker 3 dagen 19 uur voor #3063

De censuur die is vastgesteld bij het benoemen van woorden als Andreas Kalcker of CDS, op Facebook, YouTube en andere platforms is zo indrukwekkend dat alles wat daarmee verband houdt, wordt verwijderd. Zelfs groepen met duizenden leden die geen informatie meer hebben.

We zullen proberen het interview te herstellen.

Ik laat u het officiële kanaal achter waar enkele ongecensureerde interviews worden gehouden: Lbry Andreas Kalcker Channel
De volgende gebruiker zei dank: RosaMa

Central Affairs uit Bolivia, interview met Andreas Kalcker 3 dagen 17 uur voor #3068

• Pagina:
  • 1
Laadtijd van pagina: 0.148 seconden